Invoering ERK op school
Docenten die met het ERK werken vertellen hoe ze begonnen zijn, welke knel- en pluspunten ze hebben ervaren en hoe je de invoering van het ERK aan kunt pakken. Ook de leerlingen komen aan het woord.
invoeringt_1.jpg Docente Frans Tinie Mars (Schoonhovens College, Schoonhoven) beschrijft hoe ze begonnen is met het ERK en vertelt over haar aanpak met haar vwo leerlingen (bovenbouw).
invoering2.jpg In 2007 begon Mercedes Nieto (docente Spaans, Revius Lyceum, Doorn), in het kader van een SLO-project, met het ERK te werken.
invoering3.jpg Jos Baack (docent Frans, TCC de Thij, Oldenzaal) vertelt hoe hij het ERK in zijn lessen heeft ingevoerd: begin klein, is zijn advies. Zijn leerlingen vertellen over de ERK niveaus.
Interview_2.jpg Docente Duits Ankie Cuijpers (Mondriaan College Oss) en Jos Baack (docent Frans, TCC de Thij, Oldenzaal) vertellen over hun ervaringen bij de invoering van het ERK op hun school.